zpět na forum

Jméno:Jaroslav
Datum:14.09. 16:58
Titulek:u lékařeodpovědět
Tak to mě rozum nebere. Dnes jsem šel k lékařce s lékařskou zprávou. Čekárna zamčená, po přečtení několika A4 jsem zjistil že se ke své ob.lekařce nedostanu než se objednat.Stál jsem u zamčené čekárny / jinde jsou otevřeny aby pacianti nemuseli čekat na chodbě / tat jsem se chtěl tedy objednat telefonicky,abych jí mohl předat lěk. zprávu.Bohužel nikdo to nebral. pu 1/2 hodině vyšla sestra z uzavřené čekárny kde po dlouhém vysvětlování si ode mě vzala papíry a zase zamkla.
Nechápu proč se zamyká čekárna a lidé se válejí po zdech a čekají než si je sestra zavolá po jednoum. .
Jméno:Růžena <rhavlinova@seznam.cz>
Datum:14.09. 22:30
Titulek:Zamčená čekárna už půl rokuodpovědět
Paní doktorka takto "funguje" už od začátku covidu, tj. půl roku.Informace o dovolené najdete až přímo na místě. Na pevnou linku je problém se dovolat. Zastupující lékařka má vždy otevřenou čekárnu bez problémů, telefon sestra ihned zvedne.
Jméno:Martin Růžička
Datum:15.09. 16:45
Titulek:To je pro zvykání na novou poliklinikuodpovědět
To je pro zvykání na novou polikliniku - tam také nejsou čekárny a budete stát na chodbě :)
Jméno:A
Datum:15.09. 22:18
Titulek:to už jeodpovědět
Ten paskvil odsouhlasený???!To bude tedy něco.
Jméno:Martin Růžička
Datum:16.09. 10:08
Titulek:neratovice.cz/mestska%2Dpo likodpovědět
Probíhá zpracování dokumentace pro společné povolení. Je podána žádost o dotaci z Operačního programu životní prostředí (OPŽP), kde výše příspěvku je 30 % maximálně 50 mil. Kč z uznatelných nákladů.

Stav k 29. 7. 2020

V současnosti dopracovává architektonická kancelář Adam Rujbr Architects projektovou dokumentaci pro sloučené řízení územního a stavebního povolení (uvedené půdorysy proto mohou doznat drobných změn)
Jméno:No
Datum:16.09. 17:34
Titulek: mají Havajodpovědět