|
|
zpět na forum
|
Vlak v Neratovicích smetl auto na přejezdu, k řidiči letěl vrtulník
18:38 Blesk
V Neratovicích smetl vlak auto. Není to první nehoda na nebezpečném přejezdu
Ani ne před rokem vyjížděli hasiči a záchranáři k železničnímu přejezdu v Kojetické ulici v Neratovicích. Situace se opakovala i ve čtvrtek kolem půl šesté, kdy vlak najel do osobního automobilu. Ve voze zůstala zaklíněné jedna osoba a následně byla převezena vrtulníkem do nemocnice. Rozsah poranění není zatím znám. Silniční doprava je v místě omezená, vlakové spojení je dočasně nahrazeno autobusy.
Cestu k nebezpečnému přejezdu si středočeské záchranné a bezpečnostní složky bohužel pamatují. V půli srpna minulého roku zde došlo k téměř totožné nehodě, kdy vlak najel do automobilu. Tentokrát přijali středočeští policisté hlášení o nehodě kolem půl šesté odpoledne.
„V současnosti prověřujeme okolnosti střetu vlaku s osobním vozidlem. Byla zaklíněna jedna osoba, kterou vyprošťovali hasiči a záchranáři. Následně byla osoba přepravena vrtulníkem do nemocnice,“ řekl pro Blesk.cz mluvčí středočeské policie Zdeněk Chalupa.
Poraněná měla být podle mluvčí středočeské záchranky Petry Effenbergerové jedna žena: „Utrpěla středně těžká poranění. Zasahující lékař měl podezření, že utrpěla také otřes mozku. Po zajištění rychlé péče byla naložená do vrtulníku a převezená do Ústřední vojenské nemocnice v Praze,“ uvedla mluvčí. |
|
|
|
Jméno: | Josef |
Datum: | 05.06. 08:03 |
Titulek: | Zase? A papalášům na radnici je to jedno | odpovědět |
Dobrý den,
tak opět...
Pokud si správně vzpomínám, dříve do bylo udělané tak, že hlavní silnice kopírovala nejvytíženější cestu Kojetická - Mládežnická vlevo (zároveň kopírovala trasu pražských autobusů), pak to nějaký chytrolín změnil tak, že když přejíždíte ten přejezd, jste na vedlejší a musíte tak hlídat nejen auta na hlavní, ale i ten vlak, no a když už náhodou najedete na ten přejezd a potřebujete uniknout, tak nemůžete, protože auta jsou za Vámi a před Vámi na hlavní. Opravdu "chytře" vymyšlené. |
|
|
|
Jméno: | Alena |
Datum: | 06.06. 06:41 |
Titulek: | Pro Josefa a ostatní náplavy Neratovic | odpovědět |
Vážení, hlavní byla až do roku 1995 tak jak je nyní! V r.1995, když začaly zajíždět pražské autobusy do Nera, tak aby se nezdržovaly na křižovatce někdo chytrý od stolu v Praze vymyslel ZMĚNIT hlavní na Kojetickou-Mládežnickou. Pak se roky mluvilo o kruhovém objezdu. A zhruba před 3 roky hlavní vrátila zpět s tím, že tam někdy budou ještě semafory. Což si vůbec neumím představit v souvislosti se železničním přejezdem! Jezdím tudy x krát denně. Ona spolupráce se železnicí je na - slušně "pytel" od doby, co otevřely zastávku se zhoršila obslužnost přejezdů na Prahu. Čeká se i 10 minut, protože naši chytří železničáři nezvednou závory, když jede vlak do Nera a nechají dole až jede na Prahu. Vznikají neskutečné kolony a lituji lidi, kteří v těchto lokalitách bydlí! Asi by to mělo město také řešit-vlastně paní bývalá starostka také bydlí u jednoho z přejezdů, tak by sama měla dát podnět! |
|
|
|
Jméno: | yy |
Datum: | 06.06. 08:30 |
Titulek: | nová zastávka | odpovědět |
a vlakem nikdo nejezdí. Autobusy jsou stále plné a v celém vlaku jedou tak dva lidi. HAHA a u přejezdu stojí půlka města. To nevymyslíš. |
|
|
|
Jméno: | Hana |
Datum: | 07.06. 21:56 |
Titulek: | To se mýlíte | odpovědět |
Není to pravda, dnes odpoledne jsem jela osobákem (poloprázdným) do Neratovic a na zastávce sídliště vystupovali 4 lidé. A minulý víkend rychlíkem, vagon byl skoro plný. Zájem o cestu vlakem tedy je. |
|
|
|
Jméno: | Josef |
Datum: | 06.06. 09:51 |
Titulek: | Jsme náplavci, ale také lidi | odpovědět |
Dobrý den, paní Aleno, nazývat své přistěhovalé spoluobčany náplavou od Vás není hezké. Ohledně změny hl. komunikace - i v případě, že by se jednalo o změnu od stolu, jak jste uvedla, byla to změna logická a správná - nepřímé upřednostnění autobusů (veřejné dopravy). Z Vaší věty, že místem jezdíte x krát denně se domnívám, že jste motoristka, chápu, že pokud byste jezdila trasu na Kostelec, pak je pro Vás současné rozložení hl. silnice výhodné, ale pak jsou také lidé v těch autobusech, nejen Vy. Paní Aleno, prosím Vás, železničáři nemohou zvedat závory, jak se jich zachce, toto dělá AŽD a řízení závor je dáno normami. Ohledně Vámi uváděné doby čekání, též znovu usuzuji, že jste motoristkou. Co se zastávky týče, i v minulosti jsem zde upozorňoval na to, že ta zastávka není dobrý nápad z důvodu již tak přetížené jednokolejné tratě, ale zastupitelstvo si zastávku demokraticky odhlasovalo, údajně jí lidi ze sídliště chtěli, ale nevím o tom, že by město provádělo nějaké dotazování občanů, bylo takové dotazování? |
|
|
|
Pane Josefe, přece jen dříve, když se jednalo o investice, měli zastupitelé jakousi možnost ovlivnit rozhodování. Investicím se přidělovaly body. Každý zastupitel dostal 100 bodů a mohl přidělit vybraným investicím max. 10 bodů. Moc spravedlivé to ale také nebylo. Když se koalice domluvila, dostaly některé investice nejvíce bodů a jiné, o které určité skupiny neměly zájem, dostaly minimum. Ale alespoň to vypadalo demokraticky. Nyní zastupitelé nic nevybírají, v rozpočtu se najednou ocitly všechny možné stavby včetně předpokládaných výdajů, které byly vybrány za zavřenými dveřmi. Jistých 11 hlasů koalice zaručují, že se rozpočet schválí. Schválené investice se BEZ souhlasu zastupitelstva připravují k realizaci. A už s tím nikdo nehne!!!! Teď to vidíme na stavbě polikliniky, kde jsou zřejmé vady a nedostatky, nejviditelnější je společná čekárna na chodbě. V době epidemie, kdy by měli být lidé od sebe odděleni, měla by existovat izolace. Dětské bez přebalovacích pultů a ve třetím patře s minimem míst pro malé pacienty s rodiči(em). Átrium - to je nepochopitelná část polikliniky. Jestli si někdo myslí, že tam budou pacienti čekat na ošetření, tak není normální. Prý budou v zeleni - 1 strom - řídká višeň chloupkatá. Nakonec kdo byl na prezentaci k poliklinice, jistě si pamatuje na připomínky lékařů. Je nepochopitelné, že město nepřipravovalo zadávací podmínky ve spolupráci s lékaři, zastupiteli a dalšími znalci i řad občanů. Máme jich tady dost a jsou fundovanější než tzv. placení odborníci. Znovu opakuji, že není možné, aby město (Mrzílková a spol. + ODS + ) kdesi za zavřenými dveřmi samo rozhodovalo, co lidé potřebují a co ne. Těmi obrovskými výdaji za připravované stavby se město vydá z peněz, naši potomci budou splácet dluhy a nebude na opravy a potřebné stavby (byty, dům s pečovatelskou službou a pod.) |
|
|
|
Jméno: | Josef |
Datum: | 08.06. 15:53 |
Titulek: | Poděkování | odpovědět |
Vážená paní magistro,
velmi Vám děkuji za objasnění. Složení koalice a její "šéfování" je opravdu k pláči. Modlím se, aby volby dopadly jinak (opravdu jinak - nikoli Neratovice jinak). Snad se budou rezidenti více zajímat o své veřejné peníze a taková mizerná koalice už nebude. Za vše Vám velmi děkuji a opatrujte se prosím, protože tahle koalice a radnice je opravdu hrůza. |
|
|
|
Jméno: | Jan |
Datum: | 07.06. 07:03 |
Titulek: | lidé si to přáli.. | odpovědět |
To je zažitá mantra.Také si nevzpomínám kdo by se kdy mne,ale i lidí z domu vůbec vyptával.Zeptají se gymnazisté v rámci své praxe někde na ulici 5 lidí a pak to zprůměrují a berou za výsledek.KOCOURKOV. |
|
|
|
Jméno: | Martin Růžička |
Datum: | 08.06. 08:46 |
Titulek: | Na přejezd nesmíte najet, když | odpovědět |
Na přejezd nesmíte najet, když ho nemůžete bezpečně opustit. Vjet na přejezd před vlak je zodpovědnost řidiče a jeho chyba!
Světla jsou vidět ze všech stran dobře. |
|
|
|
Jméno: | Honza |
Datum: | 05.06. 09:37 |
Titulek: | nehoda | odpovědět |
Podle fotografie jel vlak od Brandýsa a auto od bazénu na Kojetickou.Řidič/ka musel vidět blikající semafor... |
|
|
|
Jméno: | Josef |
Datum: | 05.06. 10:58 |
Titulek: | ano | odpovědět |
Ano, ale při té minulé nehodě auto jelo myslím od Penny. |
|
|
|
Jméno: | Pet |
Datum: | 06.06. 23:27 |
Titulek: | Ne | odpovědět |
Při minulé nehodě jela řidička z Lidlu a odbočovala vlevo na Kojetickou. Takže podobná situace v obráceném gardu. Jela souběžně se železnicí a odbočila přímo na přejezd před projíždějící vlak... |
|
|
|
Jméno: | Tomáš |
Datum: | 05.06. 11:51 |
Titulek: | Upřednostnění veřejné dopravy | odpovědět |
Bezpečnost by měla být samozřejmě na prvním místě, kdyby vedení města stálo co k čemu, tak už dávno vyjednalo se SŽDC závoru. Dalším hlediskem je to, že moderní metropole upřednostňují veřejnou dopravu před dopravou individuální, proto jak tady už uvedl p. Josef by bylo záhodno, aby ty autobusy byly na hlavní a nečekaly, ale v Neratovicích jdou cestou opačnou, akorát staví a rozšiřují parkoviště a další betonové plochy. Jasně, nějaký ty cyklotrasy tam udělali, ale jet na kole např. po Kojetické je sebevražda i po té stezce. |
|
|
|
Jméno: | Martin Růžička |
Datum: | 08.06. 08:51 |
Titulek: | Na Kojetické je stezka pro kola? | odpovědět |
Na Kojetické je stezka pro kola?
Kde?
Kojetická se při opravě zúžila a jet tam na kole je fakt o ústa, jet autem za kolařem také. |
|
|
|
Jméno: | Máša |
Datum: | 04.06. 19:19 |
Titulek: | Cha, cha, cha | odpovědět |
Pře několika lety Hrodek(ODS)prohlásil: Na stížnost, že křižovatka u Kavana je velmi nebezpečná a špatně označená, odpovídá místostarosta Hrodek: "Musí se umět číst značky!! Je tam nula nehod!!" |
|
|
|
Jméno: | Jirka |
Datum: | 05.06. 10:19 |
Titulek: | ohne sranda | odpovědět |
Copak chytrolín Hrodek!Jestlipak se přihlásí k odpovědnosti!Vlastně-po nás potopa...!A tak to bude-/je v Nera se vším zpackaným. |
|
|
|
Nikdo nemá odpovědnost, přitom zpackané je skoro všechno. A další zpackaniny čekají ve frontě. Nic není zcela v pořádku. Silnice, vlnité chodníky, vykácené a zbytečně ořezané stromy, místo trávníků a stromů (v ohradách na náměstí), jehličnatých keřů (u ZUŠky) kytičky zarostlé plevelem, koupaliště, čím dál více nefunkční nemocnice, bez pohotovosti, doprava na Mělník o víkendech, i předchozí zpackaniny: DKE původně s jedním výtahem, malou jídelnou, bez pracovní místnosti, s protékající střechou s skleněným jehlanem a větrnou terasou, s nedostačujícím zázemím - sklady, průzvučné podlahy, ležáci v posledním patře...atd., možná mě někdo doplní z personálu. DDM - po "úspěšné" rekonstrukci vyboulené podlahy, keramika v patře (tahejte dolů těžké výrobky), konkurz na ředitelku!!! atd. za Mrzílkové minimální debata s lidmi, katastrofální nedostatek informací, rozhodování jen za zavřenými dveřmi (nejen výběr investicí!!), prosazování záměrů bez ohledu na protesty občanů (přístaviště, parkoviště za Výsluním, poliklinika..), opět zpackané silnice a chodníky, likvidace zeleně ve vegetační době, "zavřená" radnice atd. |
|
|
|
Jméno: | jirba |
Datum: | 07.06. 19:56 |
Titulek: | ČSD | odpovědět |
I v srpnu to bylo malé bílé autíčko. Jízda jednoho vagonu přes náměstí je pakárna, co produkují ČSD.
Stejně tak čekání na projetí vlaků tam a zpět, tu jde jen o pohodlnost furt nasraného personálu.
Vadí i čekání na přestup ve Všetatech, kdy rychlíky nemají povinnost čekat. Jedinou minutu. Na Mělník od března jezdí souprava čtyř vagonů co hodinu, ve špičce je tam max.10 cestujících. Někdy dva.. |
|
|
|
Jméno: | Martin Růžička |
Datum: | 08.06. 08:56 |
Titulek: | A kudy jinudy? | odpovědět |
A kudy jinudy do Kostelce a dál?
Prostě zrušit vlak :) |
|
|
|
Jméno: | Karel |
Datum: | 08.06. 08:59 |
Titulek: | to snad ne | odpovědět |
Zrušit vlak? Nejekologičtější dopravu? Místo něj vsadit na autobusy a auta? To nemyslíte vážně. |
|
|
|
Jméno: | Kukačka |
Datum: | 08.06. 10:11 |
Titulek: | nerozumím | odpovědět |
v čem spočívá ekologie naftového motoru tohoto vlaku, oproti třeba autobusu ?
Motorové vozy řad 809 a 810 byly z výroby osazovány dieselovým motorem LIAZ ML 634 s hydrodynamickou převodovkou Praga 2 M 70, u některých vozů byl v rámci periodických oprav původní motor pro nedostatek náhradních dílů nahrazen motorem značky TEDOM. Maximální rychlost je 80 km/h. V letech 2001 - 2008 následovala přestavba 64 kusů s řadovým označením 812, tyto vozy byly vyráběny jak z motorových, tak z přípojných vozů. Zde zůstalo u hydromechanického přenosu výkonu, jako pohonná jednotka byl zvolen vznětový přeplňovaný šestiválec MAN D 2866 LUH 21. Maximální rychlost vzrostla na 90 km/h
|
|
|
|
Jméno: | Petr |
Datum: | 08.06. 17:04 |
Titulek: | ten vlak | odpovědět |
Tu jezdil,jezdí a bude jezdit!.Že někdo nezvládá jízdu na silnici není o tom,že by se železnice měla zrušit.Ať se každý zamyslí sám nad sebou a prostuduje pravidla z autoškoly. |
|
|
přidat názor |
|
|