zpět na forum

Jméno:Bořek
Datum:28.12. 12:49
Titulek:Co říkáte na Arrivuodpovědět
Nechápu, proč začala místo ČD jezdit Arriva? Nerozumím, proč k tomu došlo. To budou další zisky odplývat za hranice. Podle prvních zkušenosti s touto německou společností je zřejmé, že se jedná o hrubou chybu. Byly nasazeny staré vyřazené vagony, netopilo se, lidi nevěděli, jak si koupit lístky, průvodčí, pardon, stevardi :-))) nestíhali prodávat lístky. Četl jsem, že dokonce strojvůdci byli Bulhaři (ježíši, proč?), kteří neuměli pořádně česky a proto přehlédli návěstidlo stůj. Železnice je přece strategický odvětví a měla by patřit státu stejně jako voda, půda, energie, suroviny, zdravotnictví, školství, policie a vojsko. Jenže my se zbavujeme všeho, co je pro nás důležité, nás už nemusí nikdo dobývat. Stačí zavřít kohouty, zastavit vlaky, vybrakovat podzemí, postupně snížit úroveň vzdělání stejně jako zdravotnictví, prosadit likvidační reformy v policii a zrušit povinnou vojenskou službu...a jsme na kolenou. Kdyby to viděl Áda, zaradoval by se. Existují i tlaky na prolomení Benešových dekretů a pokud to bude uskutečněno, nastane konec našeho státu.
Jméno:Anna Spěváčková <spevackova@seznam.cz>
Datum:28.12. 13:06
Titulek:chápuodpovědět
Školství? Máte na mysli zavedeným systémem inkluze a vytvořením placených alternativních škol uskutečnit debilizaci národa a vytvoření masy tupých, dobře ovladatelných, ovcí?
Jméno:Eva
Datum:28.12. 18:12
Titulek:ARRIVAodpovědět
Děs a hrůza - na Boží Hod jsem chtěla jet rychlíkem ARRIVA v 13:29 z Vysočan do Neratovic, a vlak měl avizované zpoždění 35 minut. Možná se i prodloužilo, nevím, odjela jsem o půl hodiny později osobákem a na rychlík nečekala. Zpoždění zdůvodňovali chybou na obratišti. Nevím, co si pod tím představit, ale takové zpoždění už při výjezdu z Hlavního nádraží? Jedno vím ale jistě - rychlíkem ARRIVA už nikdy!
Jméno:Honza
Datum:29.12. 06:47
Titulek:to byl celorepublikovýodpovědět
Výpadek,ukazovali to i v TV a psali v médiích.Ty "výpadky" nabíraly i několika hodin.Neštěstí na silnicích,ale i na kolejích.Jak takové služby může někdo nabízet??!A teď si vemte,že to bude zajíždět i k nám!Hlavně že to splnilo účel,ten pro cestující nežádoucí,všichni si jistě domyslí.Bude hůř,nikoliv lépe,to už dávno bylo.
Jméno:Petr
Datum:31.12. 10:51
Titulek:Borkuodpovědět
zeleznice je stale v majetku statu (SZDC), jezdi po ni ale ruzni dopravci - CD, RegioJet, Arriva, CD Cargo atd.

Arriva mela tezsi start - po 9 dnech v provozu na trati Praha-Tanvald doslo ke stretu s vozidlem na prejezdu v Cakovicich a jedna souprava je mimo provoz - smula.
Ostatni jsou marginalie, proste chyby, ktere se stavaji vsem dopravcum.

Co se tyce souprav, i kdyz maji pres 30 let, jsou stejne repasovane jako motoraky 854 (osobaky CD), ktere jsou ale o 20 let starsi a je to poznat - treba na hlucnosti a hmotnosti - Arrivu "neslysite" ale jekot 854 pri rozjizdeni je slyset uz od Kojetic.
Jméno:jeljsem
Datum:30.12. 12:21
Titulek:arrodpovědět
Zkusil jsem arriva spoj do Prahy. Výborný! Každý začátek je přece těžký..
Jméno:jirba
Datum:30.12. 12:28
Titulek:volbyodpovědět
V tomto státě se dějí věci nechápatelné, obcházející potřeby občana. Po tom se vše právě těm potřebným občanům nějakým způsobem naúčtuje.
Jméno:Jan
Datum:31.12. 14:21
Titulek:ano,většinouodpovědět
ve smyslu o nás a bez nás.Stačí se podívat na radnici jak je tam tajemno.
Jméno:jirba
Datum:05.01. 01:07
Titulek:ČSDodpovědět
Kdysi dávno se v Chile dostala k moci levice, něco jako komunisti. Národu se to přestalo zamlouvat a byla vyvolána stávka dopravců. Země totálně ochrnula, skončilo to vojensky a prezident Allende padl se samopalem v ruce ve svém paláci. Proto u nás ihned po převratě byly rozbity odbory a rozparcelována Modrá armáda, tedy České dráhy. Co šlo tak tunelem,nebo rozkrást. Stát v tom vytrvale pokračuje a dnes každý občan logickou úvahou dospěje k názoru, že co se děje je nefunkční, proti zájmům cestujících a drahé! V takovém mini.státečku jako je česko by dopravu měla efektivně vést jedna státní firma. Co se děje není konkurence ale bordel.
Jméno:Anna Spěváčková <spevackova@seznam.cz>
Datum:12.01. 20:21
Titulek:iDnes dnes k Arrivě uvádí: odpovědět
"Arriva, která dnes patří do německé skupiny Deutsche Bahn, vozila cestující na českých kolejích už dříve, ale od prosincové změny jízdního řádu získala významný tržní podíl. Jenže se jí start úplně nepovedl. Měsíc trvající „jízda s Arrivou“ vyvrcholila zatím pokutami, které jí udělily Zlínský a Liberecký kraj. Jde zejména o zpoždění nebo údajně obtížnější komunikaci s bulharskými vlakvedoucími.

Mluvčí Arrivy Martin Farář to „neporozumění českým výpravčím“ vysvětlil tak, že Bulhaři samozřejmě češtinu ovládají a nechytají se maximálně, když se na ně železničář vytasí s nějakým slangem.

„Drážní zaměstnanci mluví žargonem a místo přehození výhybky mluví o vekslu. To pak může být problém. Ale je otázka, jestli to není uměle vytvořená kauza. Drážní úřad byl podle mých informací mile překvapen tím, jak Bulhaři znali české předpisy,“ tvrdí Farář.

Mluvčí Arrivy před koncem loňského roku dokonce souhlasil s reportáží, že by reportéři MF DNES projeli s bulharskými strojvůdci nějaký úsek, aby si ověřili, že opravdu komunikují. Pak však firma couvla.

Na Arrivu si nyní posvítil i Drážní úřad, který s ní může zahájit správní řízení ukončené mnohem vyšší pokutou, než dávají kraje.

„Vše je v procesu. Obdrželi jsme několik podnětů i od Správy železniční dopravní cesty, nejen ty mediálně známé. Vyzvali jsme Arrivu, aby se vyjádřila, má lhůtu do půlky ledna. Pak rozhodneme,“ uvedl pro MF DNES tento týden mluvčí Drážního úřadu Martin Novák.

Drážní úřad už nezajímá – na rozdíl od kraje, zadavatele – jestli vlak topí nebo zda měl zpoždění. Úřad dohlíží na bezpečnost na železnici a může udělit pokutu až 10 milionů korun nebo také firmě odebrat osvědčení o bezpečnosti, a tím ji v podstatě vyřadit z provozu."

Zdroj: https://www.idnes.cz/ekono mika/doprava/arriva-doprav a-zeleznice.A200111_093915 _domaci_knn

přidat názor
 
© 2002 - 2004 neratky.cz, všechna práva vyhrazena; kontakt: redakce@neratky.cz