zpět na forum

Jméno:Míša
Datum:05.11. 16:51
Titulek:zítra se zavřou školyodpovědět
To bude neštěstí,žáci asi zhloupnou.Ještě víc.A chudáci učitelé,nezaplacení a s 2 měsíci prázdnin.Kam to spěje??
Jméno:Robot
Datum:06.11. 00:16
Titulek:Tady uz se nedivim nicemuodpovědět
Vy jste spravny trdlo. Kazdy hlupak vi ze dva mesice prazdnin nemaji a volno v roce je stejne jako kazdy kdo ma dovolenou u sveho zamestnavatele.Druhy bod, dite je hloupe diky dnesni vychove nevychove rodicu. Patrne mate velkou zkusenost že.
Jméno:Míša
Datum:06.11. 18:27
Titulek:nevychova rodičůodpovědět
To souhlasím,ale z jaké studie to vyplývá.Vaše úvaha typu:jedna paní povídala??A nesmíš,INTELIGENTNÍ robote být v té nevýchově příkladem,to pak hovoří za vše.Adios.
Jméno:Robot
Datum:06.11. 22:17
Titulek:Rozhlednutiodpovědět
Miso na tohle preci nepotrebuji studii, staci se jen rozhlédnout kolem sebe a nebo si chvilku stoupnete pred skolu.
Jméno:Jana
Datum:08.11. 17:21
Titulek:moji dceruodpovědět
Učila učitelka na 1.st stále jen Anežku Českou,ani neměla vzdělání,po stížnostech rodičů šla učit do Líbeznic.Myslíte,že je to chyba rodičů??
Jméno:Robot
Datum:09.11. 21:24
Titulek:Janaodpovědět
Ano je. Apropo učitelka bez vzdělání být nemůže ze zákona a pokud to bylo ještě před uvedením, tak je to opravdu chyba rodičů.Měli jste reagovat a jednat dříve.
Jméno:Jan
Datum:10.11. 13:02
Titulek: jasněodpovědět
Robot má patent na rozum,OMG.
Jméno:Pavel
Datum:06.11. 07:23
Titulek:Míšoodpovědět
učitelé nemají prázdniny.
Jméno:Anna Spěváčková
Datum:06.11. 10:42
Titulek:dnešní stávka 6. 11. 2019odpovědět
Prakticky celý život jsem učila na základních a středních školách. Za minulého režimu jsme nsatupovali na umístěnky, změnit umístěnku bylo takřka nemožné. Nastupovali jsme jako vysokoškoláci na základní plat 1170, tedy pokud mě paměť neklame. Ale: pro učitele se stavěly byty, ještě dodnes najdeme v Nera tzv. učitelský dům. Někde ovšem učitelé bydleli v kabinetě, v podnájmu a pod. Vedli jsme různé kroužky, pionýra, někdo dokonce dělal vedoucí kuchyně nebo knihovny. (Po převratu vznikaly ve školách garsonky pro učitele, později přeměněné na počítačové pracovny nebo družiny.) Hodně práce, málo peněz. Nyní učitelé stávkují pro peníze. Proč nestávkují za likvidaci inkluze, za ednotné osnovy, za jednotné učebnice na základních školách, redukci administrativy, tresty pro nezvkladatelné žáky (třeba vyloučení ze zákl. školy?) a pro nezodpovědné rodiče? Za socializmu brali cikánům dětské přídavky, když neposílali děti do školy). Proč se nedožadují kvalitnějšího vzdělání učitelů na ped, fakultách včetně dlouhodobé praxe? Proč nepožadují kvalitní výuku - můj vnouček se nemusel učit násobilku nazpaměť, jeho znalosti historie jsou katastrofální, matematika se učí podle zrůdné metody Hejného, nemusí psát slovíčka, neumí psát pořádně psacím písmem, dělají se věčně nějaké projekty a týmová práce, kde jeden pracuje a druzí opisují a mohu pokračovat. V zastupitelstvu mi jako příklad slouží dva učitelé - jak mohou hlasovat pro asociální rozhodutí? Ještě musím přidat financování škol! Měly by se zrušit soukromé školy napříč školstvím a nižší gymnázia, kdy ze tříd mizí chytří žáci... a to ještě není konec připomínek...
Jméno:Martin Růžička
Datum:06.11. 11:54
Titulek:Reagui jen na konecodpovědět
Reaguji jen na konec "Měly by se zrušit soukromé školy napříč školstvím a nižší gymnázia, kdy ze tříd mizí chytří žáci... a to ještě není konec připomínek..."
a proč nechávat chytré žáky ve třídě, kde se dopředu neposunou?

PS: a jak se učil násobilku?
Jméno:Anna Spěváčková
Datum:06.11. 12:56
Titulek:reaguji.....odpovědět
A proč se mají separovat chytří žáci v odlišných typech škol, když u žáků pátých tříd není ještě zřejmé, že je dítě opravdu chytré nebo je jen vydřené ambiciozními rodiči? To je jeden důvod. Druhý: když zmizí ze tříd chytří a nadaní žáci, zbylé děti nevidí, jak opravdu vypadá žák, který zvládá mnohem obtížnější úkoly, není od koho opisovat a ke komu vzhlíždět s obdivem. My chodili všichni dohromady (mimo pomocné školy) a mezi námi se objevovali i propadlíci, ale třídy táhli ti nejschopnější. Dnes je tomu jinak - výuka se přizpůsobuje těm nejslabším. Rozdíly mezi žáky se dají řešit tzv. vnitřní diferenciací: Když jsem před mnoha lety na dvojce učila matematiku (souško, budeš učit matematiku, řekl soudruh ředitel Veleman) třída byla tzv. vnitřně diferencovaná. U okna seděli nejlepší, v prostředku průměrní a vlevo v řadě nejslabší. Příklady na matematiku byly vybírány podle schopností. Jseš dobrý, dostaneš těžký příklad, jsi slabý - lehký příklad a podle toho se tvořilo známkování. Ještě bych zrušila slovní hodnocení, to jsou bláboly, aby tam bylo něco napsáno. Takové hodnocení by mohl dostat rodič na třídní schůzce. Podle slovního hodnocení není možné srovnat úroveň žáků. P.S.: Neučil se násobilku, měl tabulku 10x10 a vyhledával násobky. Skvělá metoda. Totéž slovíčka, neuměl napsat anglická slova. To je zásadní selhání učitelů a ředitele školy.
Jméno:Hanka
Datum:09.11. 21:03
Titulek:facebookodpovědět
Podle klesající úrovně znalostí žáků stávkují učitelé již léta. Teď se o tom jen začalo mluvit.
Jméno:Jan
Datum:10.11. 13:00
Titulek:jen učitelé??odpovědět
Nespokojeni s platy a podmínkami je spousta dalších.To jen mazaní a chytří vystudovaní VŠ to vezmou radši na západ,kde mají platy nějakou úroveň.Sem se už nehrnou ani Slováci a Ukáčka,sahá se po absolventech z Albánie,Turecka,Rumunska,I ndie a dalších rozvojových zemí.Jen naše utiskovaná menšina nestávkuje.Víte proč??

přidat názor
 
© 2002 - 2004 neratky.cz, všechna práva vyhrazena; kontakt: redakce@neratky.cz