zpět na forum

Jméno:Jan
Datum:23.03. 20:15
Titulek: Neteče teplá vodaodpovědět
To si jako plánujete na víkend co vše budete doma dělat,ale ouha,ve spojitosti s potřebou teplé vody máte.....smolíka.Ani po odtečení,prostě nic.K nas..ní..Žádná havárie,upozornění,nic.Pla títe si zálohy,ale z kohoutku Vám teče voda teplá leda tak na vyčištění zubů.Benešovka-Kojetická-V ýsluní...Kocourkov.
Jméno:Jitka
Datum:24.03. 09:27
Titulek:Infoodpovědět
Od čtvrtka je upozornění o odstávce teplé vody vyvěšeno na webu Neratovic, proběhlo to i na FB.
Jméno:Lucie
Datum:24.03. 10:07
Titulek:horkovod - haváreodpovědět
Na webu města Neratovice byla v pátek ráno zpráva o havárii horkovodu z Mělníka a další podrobnosti.
Pokud bydlíte v Nera, jak je vidět internet máte, stačí se občas podívat i na web města. !
Jméno:Luděk
Datum:24.03. 11:25
Titulek:aktivujte si mobilní rozhlasodpovědět
Stěžujte si na Teplárenské a.s. a na vašem bytovém družstvu, že vám to nedalo vědět. Všechna bytová družstva byla včas informována. A nebo si stačí aktivovat mobilní rozhlas na stránkách města a vše vám bude chodit sms. Hned a včas.
Jméno:Jaroslav Čermák
Datum:25.03. 09:53
Titulek:Vodaodpovědět
Nemáte tak úplně pravdu. SBD Neratovice žádnou informaci od nikoho neobdrželo a velice pochybuji, že ostatní ano.
Jméno:Martin Růžička
Datum:25.03. 09:18
Titulek:Zařiďte si MobilniRoshlasodpovědět
Zařiďte si MobilniRoshlas ... 22.3. v 8:38 přišla SMS s touto informací a chodí i další - tohle po různých úpravách už funguje i podle GDPR :)
havárku neovlivníte
Jméno:Alena
Datum:24.03. 06:38
Titulek:Stačí si přečístodpovědět
stránky města a pak můžete vyvolávat zlost, paniku a nenávist, jak je zde zvykem!
Havárie horkovodu - přerušení dodávky tepla a teplé vody

V souvislosti s odstraňováním následků havárie horkovodu z Mělníka dojde dne 22. 3. 2019 od 14 hodin k omezování a následnému přerušení dodávek tepelné energie pro vytápění včetně dodávek teplé vody v celé oblasti Neratovic zásobované naší společností. Předpokládané obnovení dodávek plánuje provozovatel cca 24. 3. 2019 v průběhu dopoledne. Děkujeme za pochopení. Velice se omlouváme, i když havarijní stav není na zařízení naší společnosti. Teplo Neratovice spol. s r. o.
Jméno:Anna Spěváčková <spevackova@seznam.cz>
Datum:24.03. 11:44
Titulek:to je tak....:odpovědět
A zamyslel se někdo na radnici, že ve městě je několik tisíc (cca 4000 starších lidí 65+), z nichž mnoho nemá internet, neumí s počítačem, už je to pro ně obtížné atd.(O katastrofě zvané FCB se není nutné zmiňovat)? Jsou to mojí vrstevníci a vím, že někdy mají počítač, ale zlobí je zrak nebo ani myšlení už není tak pružné. Oni nemají právo na informaci?

Napíšete: je to na webu a nebo FCB. Oni ovšem tyto informace nedostanou. Kolik procent obyvatel je odstrčeno a doslova diskriminováno jen proto, že naše radnice neinformuje všechny obyvatele všemi možnými způsoby? Elektronické ano, proč ne, ALE: pak i letáčky na výlepových plochách. Letáčky na dveřích domů. A hlavně: městský rozhlas, bolavá pata našeho města!!!! A zase musím opakovat to, co jsem napsala v předešlém příspěvku: vedení města se neumí a nechce vcítit do způsobu života a myšlení jiných obyvatel města. Starých, nemocných a negramotných (nikdy v ČR nebyli, nyní spousta lidí neumí číst ani pořádně psát. A když čte, nerozumí textu.A bude hůř. Vzdělanost upadá.).

A ještě k vedení města: hrají si na mocné a bohaté. Myslí si, že jsou někde jinde, ve výšinách, kam normální člověk nedohlédne. Občas je něco napadne, o čemž jsou přesvědčeni, že jim za to budou lidé, ty socky, vděčni. To mi oznámila jedna úřednice:"Vždyť my to děláme pro vás a vy nejste rádi". A byla o tom pevně přesvědčená a marně jsem jí vysvětlovala, že to vymysleli špatně. To je tak, když vedení města sedí na Olympu a myslí si, že jsou bohové.
Jméno:Anna Spěváčková <spevackova@seznam.cz>
Datum:24.03. 11:46
Titulek:oprava odpovědět
Správně: moji vrstevníci. Jako ti.
Jméno:Martin Růžička
Datum:25.03. 09:29
Titulek:Tohle je trochu podpásovkaodpovědět
Tohle je trochu podpásovka, ty informace jsou ... navíc každý vchod má nástěnku, takže je to i na družstvu a lidech.
MobilniRozhlas funguje přes SMS a telefon má snad skoro každá rodina a i důchodci tu SMS přečtou.
Mám dojem, že rozhlas ve městě slouží jen jako krizové informování - sirény ... netuším proč - takto odpověděli na schůzce s občany v Akademii 2017. "jo a rozhlas v obci není na vyhlašování akcí, ale pouze záchranný systém ;) " takto to mám v poznámkách z Osadního výboru
Jméno:Jindra
Datum:25.03. 18:08
Titulek:proč to nejdejednoduše...odpovědět
Když to musí jít složitě.Znám spoustu lidí co tyhle výdobytky doby-mobily,tablety,fejsbo oky,další nesnáší a nepreferují.Jakoby nestačilo na vchod či nástěnku vyvěsit oznámení a šmitec.Ale tady musí být vše složité nebo ve stínu lží.
Jméno:Martin Růžička
Datum:26.03. 10:54
Titulek:Jak jednodušeji to chceteodpovědět
Jak jednodušeji to chcete?
V každé rodině je aspoň jeden mobil ... neznám rodinu úplně bez mobilu. Pokud taková je, pak musí informace hledat jinak.
MobilniRozhlas mám aktivní a pokud je něco důležitého, tak to řeknu nebo přepošlu po rodině ... není potřeba, aby to měl aktivované každý.
I důchodci mají mobil.
Ano, spoléhat se na FB nebo jiné sociální sítě je nesmysl. Ale SMS snad umí přijmout každý. to už po těch letech berou jako samozřejmost i důchodci - rodiče.
Nástěnky v domech jsou pod správou osob v domě... jeden přijme zprávua dá ji vědět sousedům (pokud nemáte dobré vztahy, tak smůla - pěstujte je :) )
Připadá mi jako nesmysl při havárii tisknou na úřadu tisíce letáčků a nechat je rychle rozvozit po městě ... neekonomické a pomalé.
Jméno:Jan
Datum:24.03. 12:58
Titulek:moc děkujiodpovědět
P.Spěváčková za soucit a informovanost.Ano,právě tak to s ní v našem městě je.a je zde i spousta lidí,kteří by mne za tuto kritiku rozcupovali na kousky.mno bodej´d ne,kritika a vlastní názor,to se tady nenosí.Splývat s davem jako ovce a kývat.Podle toho to tu také vypadá.
Jméno:Ládin
Datum:26.03. 17:37
Titulek:Vzpomínáte na staré dobré časy?odpovědět
Před asi nějakými 17 lety ještě dodávala teplo Spolana. To bývávalo bez týdenní letní zastávky TUV. Když byla havárka, tak byla rozhodně na kratší dobu.
Jméno:Martin Růžička
Datum:27.03. 09:04
Titulek:Fakt to bylo bez odstávkyodpovědět
Fakt to bylo bez odstávky?
A jak to dělali ... nežiju v bytovce a tak mne tohle nikdy netrápilo a nezajímal jsem se.
Revize je potřeba a někdy se udělat musí.
A havárka je různá ... něco jde opravit rychle a něco ne.
Jméno:Alena
Datum:27.03. 15:01
Titulek:Prosím Vás, odpovědět
jak jste na tento blud přišel? Naopak, když teplo a teplou vodu dodávala Spolana, vždy v červenci se prováděla odstávka, či zastávka, která probíhala 14 dnů a všichni na sídlišti jsme byli bez dodávky teplé vody. Jen dodávku tepla jste nezaznamenal, nebo to probíhalo v letních měsících. Právě, že v době odstávky se prováděla plánovaná údržba. Tak tu prosím nešiřte nesmysly, neb je vidět, že jste ve Spolaně nepracoval a tyto kroky neznáte. Zeptejte se sousedů!
Jméno:No
Datum:31.03. 10:50
Titulek:tenkrát nebylyodpovědět
Ony žádoucí mobily a šlo to lépe než dneska.Prostě když byla snaha a vůle,lidé byli informováni.

přidat názor
 
© 2002 - 2004 neratky.cz, všechna práva vyhrazena; kontakt: redakce@neratky.cz