|
Jméno: | Jan Baštecký |
Datum: | |
Titulek: | recepce | |
Je to úplně naopak, než píšete - tím, že recepce odfiltruje hovory, které se mohou vyřídit zde, tak Vám zvyšuje šanci, že se dovoláte k lékaři, nebo sestře do svojí ordinace a ti budou mít na Vás více času!!!
A každý lékař si může vybrat - bude se chtít podílet na recepci - hovor , který bude uskutečněn na jejich číslo se na recepci přepojí, když to nebudou moci vyřídit, pošlou hovor do ordinace. Kdo by se tohoto systému nechtěl účastnit, bude mít ústřednu nastavenou tak, že se rovnou dovoláte do ordinace.
Stávající lékaři recepci nechtějí - OK, je to každého výběr, jaký bude chtít mít styl práce. Ale jsem si zcela jistý, že nová generace lékařů tu recepci bude chtít - už proto, že je to trend, který se pro své klady všude na světě prosazuje - zkuste si najít na netu nějaké projekty nových poliklinik ve světě. Pak bude složité recepci do budovy "přistavovat".
Chápu, že jde i o cenu- pak si tedy musíme všichni na rovinu říct, zda chceme to nejlevnější řešení, polikliniku ve standardu 80 let minulého století, postavenou v duchu tehdejší doby a tehdejšího stylu práce, nebo moderní stavbu, která bude určitě dražší, bude jiná, než stávající, ale o to déle vydrží. |
|
|