Názor k článku

Otevřený dopis architektovi Rujbrovi od MUDr. Viery Zimové, psychiatra

Odpovědět na

Jméno:Jan Baštecký
Datum:
Titulek:Recepce
Je to zubní klinika . 2 recepční zajišťovaly služby pro 8 ordinaci. S tímhle provozem mám osobní zkušenost. Ale když dojdete na jiné velké polikliniky v Praze, je tam recepce taky a to jsou tam různé odbornosti,vcetne praktiků. Počet pracovníků se odvíjí od toho,co vše by od nich byli požadováno a kolik lékařů by tuto službu chtělo . Chtěl jsem tím jen říct,že není pravda,že je to nemožné, velmi složité a žádní lékaři o to nemají zájem. Píšete velmi suverénně, jaký je to nesmysl, ale neznám ani jednoho kolegu,který v tomto systému pracuje, že by mu to vadilo. Naopak,čím vice se zbavíte administrativy,telefonován í a neodborných záležitosti, tím více bude času na léčení pacienta, a o to přece jde,nebo ne? Ctu tady narky,že se doktorovi nelze dovolat-taky to tak mám, že nemůžu zvedat telefony,ale s recepci se Vám to nestane. Vy znáte nějakého lékaře, který tak pracuje a nevyhovuje mu to?Jestli jo,sem s ním...,ten by to měl zkritizovat. Zatím tady čtu jen strach z neznámého... Abych byl ferovy- taky to má mouchy, je těžké najít personál,který je dostatečně odborné zdatný,aby si poradil s dotazy pacientů a zároveň byl za každých okolností příjemný, i kdyz je na druhé straně telefonu nekdo nepříjemný ,co ho třeba něco bolí.Musi se vyladit kompetence,co vše může a co už ne. Ale když se to povede, je to výhra pro všechny.

Text příspěvku

Jméno:
E-mail:
Nadpis:
Text:
 
© 2002 - 2004 neratky.cz, všechna práva vyhrazena; kontakt: redakce@neratky.cz