|
Jméno: | Jan Baštecký |
Datum: | |
Titulek: | Recepce | |
Je to zubní klinika . 2 recepční zajišťovaly služby pro 8 ordinaci. S tímhle provozem mám osobní zkušenost. Ale když dojdete na jiné velké polikliniky v Praze, je tam recepce taky a to jsou tam různé odbornosti,vcetne praktiků.
Počet pracovníků se odvíjí od toho,co vše by od nich byli požadováno a kolik lékařů by tuto službu chtělo .
Chtěl jsem tím jen říct,že není pravda,že je to nemožné, velmi složité a žádní lékaři o to nemají zájem. Píšete velmi suverénně, jaký je to nesmysl, ale neznám ani jednoho kolegu,který v tomto systému pracuje, že by mu to vadilo. Naopak,čím vice se zbavíte administrativy,telefonován í a neodborných záležitosti, tím více bude času na léčení pacienta, a o to přece jde,nebo ne?
Ctu tady narky,že se doktorovi nelze dovolat-taky to tak mám, že nemůžu zvedat telefony,ale s recepci se Vám to nestane.
Vy znáte nějakého lékaře, který tak pracuje a nevyhovuje mu to?Jestli jo,sem s ním...,ten by to měl zkritizovat. Zatím tady čtu jen strach z neznámého...
Abych byl ferovy- taky to má mouchy, je těžké najít personál,který je dostatečně odborné zdatný,aby si poradil s dotazy pacientů a zároveň byl za každých okolností příjemný, i kdyz je na druhé straně telefonu nekdo nepříjemný ,co ho třeba něco bolí.Musi se vyladit kompetence,co vše může a co už ne.
Ale když se to povede, je to výhra pro všechny. |
|
|