zpět na forum

Odpovědět na

Jméno:Petr
Datum:
Titulek:pokračování
Takže se můžeme připravit na slušné zdražování. Elit odtržených od běžného života se to ale vůbec nedotkne. Té neomarxistické šlechtě v Bruselu bude úplně jedno, zda kWh bude stát 21 nebo 1021 Kč, protože si ty vyžírky platíme z našich daní. Když k zdražení dojde, tak si jednoduše odhlasují vyšší náhrady a u nás si Babiš prosadí vyšší dotace. A že si zajistí přednostní odběr el. energie, když ji bude nedostatek, o tom nepochybujte. Napsal jsem to srozumitelně? A nyní pár vzkazů. Začnu vzkazem pro ty, kteří umí číst a pochopit obsah čteného. Možná by stálo za to si např. přečíst, jak se vyrábí baterie, že ono slavné lithium se nelouhuje v pitné vodě s bio jarem, ale brutálně pomocí kyseliny sírové. A to je jen jedna fáze. Při studiu na těžké kovy narazíte častěji, stejně tak jako na fakt, že se zatím moc neví, co s auty, kde je baterie kaput. EU recyklační program je provařený od doby, kdy vyšlo najevo, že recyklace plastů na EU způsob spočíval v odvozu do Číny. Ví snad někdo o nějaké blízké fabrice, kde by zaměstnávali novodobé Popelky přebírající, tentokrát nikoliv hrách a popel, ale jednotlivé vstupní suroviny Li-on baterií? Slyšet jste nemohli, protože nic takového neexistuje. Ono likvidace těchto baterií je i dnes celkem oříšek. A že se zcela jistě nebude při této činnost používat vzpomínaný bio jar se vsaďte. Spíš budu očekávat opět těžkou chemii s patřičným dopadem na přírodu. Ostatně první vlaštovky už jsou - vzpomínáte na to auto, které bylo ponořeno 3 dny do vody, aby se uhasilo? ... tak té vody bylo 11.000,- litrů a nikdo dlouho nevěděl co s ní, protože byla řádně kontaminovaná. A to koupání ve vodní nádrži se týká i hybridů. Auto je sice uhašené, ale zničené a vodní lázeň neobsahuje jen obsah Li-on baterií, ale i oleje a pohonné hmoty. Jo, jo, tak moc ekologické ty vozy s výfukem v elektrárně jsou. Druhý vzkaz je pro ty, co umí navíc i trošku počítat. V současnosti je u nás registrováno necelých 6 mil osobních automobilů a ten, kdo říká, že je nutné zakázat spalovací motory a nahradit je elektrickou verzí, neříká nic jiného, že tady bude necelých 6 miliónů e-aut. No, ať nežeru, řekněme, že kvůli drahotě se to zredukuje na polovinu - 3 mil os. e-aut. A znovu ... nezapomeňte, počet e-aut má direktivně růst, ale současně se mají odstavovat jaderné a uhelné elektrárny ... to jen tak mimochodem.

Text příspěvku

Jméno:
E-mail:
Nadpis:
Text:
 
© 2002 - 2004 neratky.cz, všechna práva vyhrazena; kontakt: redakce@neratky.cz