zpět na forum

Odpovědět na

Jméno:Petr Paseka
Datum:
Titulek:Přesně tak
Něco málo výrobků ze Škody Plzeň bylo schopno konkurovat i na západě. Bylo jich tak 5% celkové produkce. Sklárny a Plzeňský pivovar to nemohly zachránit. Náš průmysl byl orientován pro export do sovětského bloku, Sýrie, Libye atd. Oplátkou jsme z rozkazu Moskvy dovazeli např. sovětskou železnou rudu, 3x prebranou hlusinu, ze které se dala vytavit max. ocel třídy 10 (bez záruky složení), tzv. kastrolova. Nákladní automobily Tatra, výkonné, spolehlivé, ale technicky zastaralé. Odběratele: Sovětský svaz, Libye. Dodnes za ně dluží. Škodovky z Mladé Boleslavi, karosovane nuceně dovezenými plechy z Rumunska, rezavely na vagonech odstavenych v chotetovske železniční stanici. Nikdo je nechtěl ani na splátky. A tak bych mohl pokračovat. Tu dobu dobře pamatuji, jsem původní profesí dopravak a zčásti strojar.

Text příspěvku

Jméno:
E-mail:
Nadpis:
Text:
 
© 2002 - 2004 neratky.cz, všechna práva vyhrazena; kontakt: redakce@neratky.cz