zpět na forum

Odpovědět na

Jméno:IPl
Datum:
Titulek:Do Prahy za prací
Za "totáče" z Prahy jezdily podnikové autobusy pouze do Spolany a zpět. Všichni ostatní jezdili vlakem. V ranní a odpolední špičce měly soupravy o 4 vagonech s parní lokomotivou, posléze motorovou, interval 15 - 20 minut. To ovšem byla funkční nádraží s výhybkami pro míjení vlaků po celé délce od Všetat, mimo zastávky v Hovorčovicích, až do Vysočan. V zimě za sněhu některé vlaky vypadly a pak nebylo místo ani k stání ... Týdenka obousměrná "dělnická" za 7.20 Kčs. Po "sametu" se všichni ministři dopravy snažili železnici zničit ... a takhle ji dodělali.

Text příspěvku

Jméno:
E-mail:
Nadpis:
Text:
 
© 2002 - 2004 neratky.cz, všechna práva vyhrazena; kontakt: redakce@neratky.cz